El Museu de Ciències Naturals de Granollers amplia les seves instal·lacions

El Museu de Ciències Naturals de Granollers s’ha renovat totalment amb la construcció d’un edifici nou, de més de 2.000 m2, que conecta amb La Tela, la seu del Museu des de 1987.

El nou edifici incorpora en planta baixa el vestíbul de recepció, la sala d’exposicions temporals i un espai per a nens. Des de la planta baixa es pot veure el jardí del Museu. A la planta soterrani hi ha el vestíbul, la sala polivalent, el dipòsit general, el taller de preparació, recepció i catalogació,
i el magatzem. En la planta primera hi ha la sala d’exposicions permanent i el planetari.
Aquesta ampliació ha estat possible gràcies a les aportacions de l’Ajuntament de Granollers, dels fons europeus FEDER, del Ministeri de Política Territorial i Administració Pública i de la Generalitat de Catalunya.

La inauguració serà el dia 1 de desembre de 2012 a les 12 h del migdia.

Nou Museu de Granollers
Nou edifici del Museu de Granollers

Hi haurà jornada de portes obertes:
dissabtes 1 i 15 de desembre de 16 h a 19 h
diumenges 2 i 16 de desembre d’11 h a 14 h

El mateix dia 1 de desembre a les 12 h del migdia s’inaugurarà l’exposició “Papallones, tota una vida” que mostra les col·leccions de Dolors Callol Chevalier, Manuel Genovart Boixet, David Adelantado Romero, Frederic Travé Alfonso, Jaume Anfruns Janer, Constantí Stefanescu Bonet i Francesc Pou Nadal.

Exposició Papallones: tota una vida, MCN Granollers