V Trobada de tècnics de col·leccions de ciències naturals de Catalunya

El pròxim 25 d’octubre, l’Institut de Ciències del Mar (CSIC) serà la seu de la cinquena trobada de tècnics de col·leccions de ciències naturals. Un dia a l’any ens retrobem, tractem conjuntament temes d’interès del col·lectiu, interanviem impressions, recollim propostes i disposem de temps també per a la trobada més personal.

La trobada d’enguany porta per títol “Recerca i col·leccions” . Hi ha programades 13 xerrades a l’entorn d’aquest tema, 8 de les quals són impartides per conservadors i tècnics del Museu.

Aquestes trobades volen ser un punt de partida per iniciar col·laboracions, compartir recursos, treballar en projectes conjunts, etc. I una molt bona ocasió per debatre el futur de la xarxa de museus de ciències naturals de Catalunya, contemplada en el recentment publicat Pla de Museus.

Els centres i museus de ciències que presentaran el valor de les seves col·leccions seran:
• Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont (ICP)
• Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) de Barcelona
• Institut Botànic de Barcelona (CSIC-ICUB)
• Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Si esteu interessats en participar contacteu amb Francisco Javier Olivas (fjolivas@icm.csic.es)

Programa de la jornada