Ja han arribat!!!!

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona, ja estem acabant amb els preparatius de la inauguració de la nova seu.

Per sort, els tres animals perduts han aconseguit arribar al Museu Blau!!! Tot gràcies a la inestimable ajuda de @xarop, Miriam Arcera i @@3elvira.

Des del Museu, hem pogut comprovar que tenim uns amics al Facebook i uns seguidors a Twitter disposats a qualsevol cosa per tal d’ajudar-nos. Us recordeu del primer dissabte en què va ploure a bots i barrals? Doncs malgrat les inclemències meteorològiques @xarop i la seva famíla van anar a la cita de la Plaça del Sol a Gràcia i van trobar al llop.

@xarop i la seva família a la Pl.del Sol, dissabte 12 de març

I la Miriam? La Miriam, ella sola, va acompanyar al mussol pels passadissos del metro de la línia 3 i 4 per arribar, ja ben entrada la nit, al Museu Blau. Tota una heroïna també!

Míriam rescatant al musssol en el metro, el dimecres 16 de març

Finalment, aquest passat dissabte l’Elvira amb el seu marit i el seu fill van buscar i rebuscar per tot el Parc de la Ciutadella, fent de magnífics exploradors naturalistes fins que van trobar a la granota.

L'Elvira i la seva família aquest dissabte 19 a la Ciutadella amb la granota

Des d’aquest bloc us convidem a seguir la crònica dels fets i que estigueu ben atents aquests dies perquè publicarem com si fos una novel·la , les diverses càpsules de vídeo dels fets. N’hi ha algun de divertidíssim!!!

Esteu convidats a deixar els vostres comentaris aqui en aquest espai o al Facebook!