BioblitzBcn inclòs en el Barcelona Citizen Science Catalogue

Barcelona Citizen Science Catalogue

El mes d’abril de 2015 es va celebrar a Barcelona el 2nd Barcelona Citizen Science Day al Museu del Disseny de Barcelona , en el marc de Novum, el Festival de Ciència, Tecnologia i Innovació.

L’objectiu de la jornada va ser conèixer la ciència ciutadana que es fa a Barcelona i fer xarxa entre les entitats, instucions i tothom que hi participa.

Dacha Atienza, cap de l’Àrea Científica del Museu va presentar el projecte del BioblitzBcn que enguany ha estat inclòs dins del Barcelona Citizen Science Catalogue, editat per l’ICUB (Direcció de Creativitat i Innovació) .

Premis als Millors Projectes de Ciència Ciutadana

A més a més, el projecte BioBlitzBcn també va optar  a la primera convocatòria dels Premis Ciència Ciutadana, impulsats per l’Oficina de Ciència Ciutadana de BCNLab, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, Recerca en Acció, la Xarxa d’Universitats Jaume Vives, la Universitat Oberta de Catalunya, els ajuntaments d’Alcoi i de Vila-Real i el setmanari El Temps.

En concret BioBlitzBcn optava en la modalitat B (millor projecte en curs) de Ciència Ciutadana.

IMG-20150421-WA0001