APM:alguna pregunta més?

Cristina Serradell, departament de comunicació del MCNB

El Museu participarà al “Ask a curator Day”, el proper dimecres 1 de setembre. Una jornada mundial que es celebra a la xarxa i on els conservadors de tots els museus d’art i ciència de tot el món respondran i debatran les preguntes i curiositats del públic interessat en saber-ne més sobre les col·leccions i el patrimoni museístic.

La participació es fa a través de la plataforma twitter, mitjançant el hashtag #askacurator. Durant el dia 1 de setembre, tothom que ho destigi podrà seguir les respostes dels experts i conservadors del museu. Abans d’aquest dia però, es poden adreçar les preguntes al compte i adreça de twitter de cada institució participant, sempre amb la referència de l’etiqueta #askacurator i el codi d’usuari del museu. D’aquesta manera quedaran centralitzades prèviament totes les preguntes i es podrà fer un seguiment durant el mateix dia 1 de totes les respostes. També podeu adreçar es vostres preguntes a d’altres museus o centres de ciència, cercant i buscant per categoria: www.askacurator.com/science.html

Aquest esdeveniment està gestionat a través del web www.askacurator.com, amb la llista de museus, galeries i centres de tot el món que participen en la iniciativa, agrupats per països i categories, segons siguin centres de ciència, museus o galeries d’art.

El Museu de Ciències Naturals és el primer museu científic espanyol que participa en la iniciativa. Esperem no ser els únics, donat que cada dia la llista de museus participants creix a l’alça.

Us convidem que ens adreceu les vostres preguntes ( @museuciencies + pregunta+#askacurator) i que el dia 1 estigueu connectats al nostre canal de Twitter per tal de presenciar el debat i les respostes dels nostres experts.

Mentrestant i si voleu seguir les novetats sobre aquesta iniciativa podeu entrar a #askacurator del Twitter.