California Academy of Sciences

Claudi Mans
L'edifici és obra de l’arquitecte Renzo Piano, i té com a principal atractiu arquitectònic la teulada i la terrassa, denominada "The Living Roof". És una superfície amb pujades i baixades imitant els turons de San Francisco, recobertes de terra i herba, plantes i flors, amb solucions innovadores. Té molt bones vistes sobre el Golden Gate Park i sobre la ciutat i el seu entorn.

La California Academy of Sciences, que va reobrir portes l’any 2009 després d’un profund procés de transformació, alberga un planetari, un aquari, un museu d’història natural i un bosc tropical. Tot de grans dimensions i extraordinàriament ben equipat, amb més de 40000 animals vius. Afirmen que és l’únic centre del món on es troben aquest conjunt d’equipaments. A més, hi ha experiments de física, percepció, i tecnologia, com a activitats complementàries. L’exposició permanent Extreme Mammals és una mostra dels mamífers més grans, més petits, els mes estranys o els més cridaners per algun motiu, tant dels actualment existents com dels ja extingits.

Per seguir llegint l’article: http://www.recercaenaccio.cat/agaur_reac/AppJava/ca/diari/20100802-california-acade.jsp