Itinerari recomanat per a joves de 12 i 13 anys

Un grup de vint-i-quatre nois i noies de 2n i 3r d’ESO de l’Institut Quatre Cantons de Barcelona ha tingut l’oportunitat de satisfer un encàrrec fet des del Departament de Comunicació del Museu Blau: elaborar un itinerari de l’exposició d’una hora i mitja de durada, especialment adreçat a nois i noies de la seva edat per publicar al webapp del Museu.

Les disset parades triades estan distribuïdes entre els diferents àmbits de l’exposició Planeta Vida”. El procés de selecció no ha estat gens senzill. Segur que hi ha molts altres itineraris possibles, però aquest que us presentem és, al capdavall, el resultat final de moltes hores de feina il·lusionada. Si us interessa la recerca científica aplicada al coneixement del món natural, si us apassioneu pels éssers vius i el planeta que els dóna aixopluc , aquí trobareu una proposta per satisfer el vostre desig d’aprendre.

Tomàs Padrosa
Cap d’Estudis INS4Cantons

Us convidem a fer aquest itinerari a través del vostre mòbil o smartphone: