Volum 37.1 (2014) d’Animal Biodiversity and Conservation

A  la web de publicacions científiques del Museu de Ciències Naturals trobareu l’index i continguts de l’ultim volum d’Animal Biodiversity and Conservation, el 37.1 (2014). Aquest volum inclou treballs originals d’investigació, revisions i comentaris sobre biologia de la conservació, estudis de sistemàtica, etologia, morfologia, etologia, ecologia, fisiologia, genètica,…

ABC_37_1_2014

També el podeu trobar indexat als repositoris de sempre i com a novetat d’aquest any, Animal Biodiversity and Conservation ha obtingut el segell de qualitat FECYT i per tant a partir d’ara també la trobareu indexada en aquesta pàgina.

Animal Biodiversity and Conservation es publica amb el suport i la col·laboració de: l’Asociación Española de Ecología Terrestre (AEET), la Sociedad Española de Etología (SEE) i la Sociedad Española de Biología Evolutiva (SESBE).