L’aigua que treu la Fam

El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) inaugura el dimarts 11 d’octubre, a la una del migdia (13 hores), l’exposició temporal “L’aigua que treu la Fam”, organitzada conjuntament pel Grup de Gestió Sostenible de l’aigua (AquaSost) de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Acció contra la Fam, el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya i l’Ajuntament de Terrassa (regidoria de Solidaritat i Cooperació Internacional).

L’exposició “L’aigua que treu la Fam” està pensada com un pas més per dimensionar la importància de l’existència i la cura de l’aigua, de manera que, com a individus, siguem capaços de veure el que podem aconseguir mitjançant la correcta gestió sostenible d’aquest vital recurs.

L’objectiu principal de “L’aigua que treu la Fam”, és evidenciar la importància de dur a terme una gestió sostenible de l’aigua, com a part de les capacitats necessàries per assegurar la productivitat del territori, tant a nivell urbà com a nivell rural, això en les diferents escales (local, regional, etc.), així com la importància que té en la disminució de la vulnerabilitat davant les amenaces climàtiques i ambientals a què s’enfronten les comunitats.

L’exposició es pot visitar al mNACTEC de dimarts a divendres de 10 a 19 hores; dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14.30 hores; dilluns, tancat.

Podeu trobar el díptic de l’exposició en el següent enllaç: