Obre el nou Museu de les Terres de l’Ebre

El passat mes de desembre es va inaugurar oficialment el Museu de les Terres de l’Ebre, en un acte presidit pel president de la Generalitat de Catalunya el Molt Honorable senyor Artur Mas. Amb aquesta inauguració finalitza el projecte d’ampliació i remodelació que s’ha dut a terme en els darrers 15 anys, i que permet obrir de nou les seves portes al públic, després de restar tancat el darrer any per les tasques de muntatge de les noves exposicions permanents Les Terres de l’Ebre: de la prehistòria a l’edat mitjana i L’Ebre: camí d’aigua i el nou Espai Multimèdia, que es podran visitar seguint l’horari habitual del centre.

La seu central del Museu es troba situada al parc municipal d’Amposta i ocupa l’antic edifici de les escoles públiques Miquel Granell, obra d’inspiració modernista de l’arquitecte Ramon Salas.

Sala arqueologia. Font: Museu de les Terres de l'Ebre

El Museu disposa a partir d’ara d’uns 3.000 m2 de superfície que li permetran desplegar nous serveis i explorar noves possibilitats d’acció cultural com a espai de projecció del territori i del seu patrimoni, i com a plataforma cultural de creació i d’iniciatives ciutadanes.

Font: http://www.museuterresebre.cat/pagina.asp?id=62&i=ca