Per la Nit dels Museus: EstreNat al Blau!

Les instal·lacions del Museu Blau es converteixen en espai de creació i festivitat colze a colze amb els col·lectius del nostre entorn. Actuacions musicals, dansa i teatre, a càrrec d’artistes del districte de St. Martí.

A més, hi trobareu un nou Eat Street a Barcelona, aquesta vegada amb menjar de les Amèriques, a la plaça davant del Museu Blau,

Data: 16 de maig de 2015

Horari de jornada de portes obertes: de 19 h a 1 h
robapagines

Programa

Planeta viu! Alguna cosa nova està passant al museu Blau… l’exposició de Ciències Naturals ha estat envaïda! Els sons de la vida salvatge es barregen amb sons de tambors, zapateado, ballarins i veus de tot el món. És una celebració del nostre patrimoni natural i de la diversitat de la vida cultural i artística dels nostres veïns. Mai no t’imaginaries les sorpreses que t’estan esperant just a la cantonada…

“PÁJAROS” (performance)

Camino del pasado, el presente se me olvida. Me quedo en tu cante, no anhelo más su cuerpo. Como fuera del tiempo, mis raíces me recuerdan el futuro que me lleva.

Performance acompanyada pel cante de Manolo Caracol, interpretada per la companyia de dansa “CERO.”

Artistes: Irene Giménez, Joel Javet

Dissabte 16 a les 20:15, 21:15, 22:15 i 23:15h.  Durada 20 min. Lloc: Exposició Planeta Vida

“OWN DIALOGUE” (dansa)

Own dialogue neix de la idea d’explorar què fem quan parlem amb nosaltres mateixos. Les veus  de la personalitat s’expressen a través del cos, creant un diàleg entre les seves parts que no arriba mai a un acord, del qual en neix un conflicte sobre quina és la veu que té més rellevància.

Coreografia i interpretació: Glòria Llevat;  Vestuari:  Glòria Llevat; Música: Aphex Twin “Window licker”

Dissabte 16 a les 20, 21, 22 i 23h.

“AFRICA PASTEEF” (percussió)

Grup de percussió africà d’origen senegalès nascut a Barcelona. Africa Pasteef significa ganes de fer una cosa molt bé en Wolòf, llengua del Senegal

Artistes: Pape Sene, Abdou Boye, Biram Faye, Abdou Mbaye,

Dissabte 16 a les 19:30, 21:30 i 23:30h.Durada 30 min.  Lloc: Exposició Planeta Vida

“7 PECADOS¨ (ball flamenc contemporani)

Un espectacle de ball flamenc contemporani, innovador i arriscat. Música electrònica amb base de pals de flamenc, creat per Fernando Lagreca (Sònar 2015)

Idea, coreografies i bailaoras: Ballet Flamenco EnFemenino (Claudia Bujanda, Lorena Carabante, Mª Jesús Ruiz)

Dissabte 16: 20:30, 22:30 (provisional). Durada: 45 min.  Lloc: Vestibul

¨KATARATAS¨ (dansa)

Kataratas és el viatge d’una gota d’aigua que passarà per tots els seus estats fins a arribar a un caos absolut. Tranquil·litat o inestabilitat, bogeria o pau?

Producció de Cia Dimpro: Daniel Méndez, Angel Mateo
Dissabte 16: 23:45. Durada: 15´.  Lloc: Exposició Planeta vida

¨PUPPETS¨ (dansa)

Dos individus que no es coneixen de res  es troben en un mateix punt en comú i decideixen fer un viatge junts on descobriran el grau de vulnerabilitat que és el ésser humà a la manipulació.

Producció de Cia Dimpro: Daniel Méndez, Angel Mateo

Dissabte 16: 24:15. Durada: 15´.  Lloc: Vestibul

“AQUI NO HAY QUIEN PAGUE” (teatre)

“Aqui no hay quien pague” de Dario Fó , és l’obra de teatre perfecta per oblidar-te dels problemes quotidians i passar una estoneta molt divertida.

Companyia de l’Associació de dones Ambar Prim.  Associació de dones independent del Besòs fundada el 1994 que organitza diverses activitats, com ara cursos, tallers de teatre, taules rodones i sortides culturals.

Dissabte 16 a les 21:30. Durada: 1h. Lloc:  Sala d’actes

Els horaris d’aquests actes poden sofrir modificacions d’última hora. Disculpeu les molèsties.